mandag den 23. september 2013

Stresset og i min egen lille "klokke".

Min psykiater har lige været forbi. Theodor er lagt i seng, fordi han ikke rigtig har sovet idag. Mon ikke han allerede sover, der er ihvertfald stille i soveværelset.

Den nye kontanthjælpsreform går mig virkelig meget på. Jeg får flere og flere angst anfald. Jeg kan slet ikke se hvordan det hele kommer til at hænge sammen. PUHA. Det er virkelig ikke noget der er særlig rart. Ja jeg bruger alt for meget energi på at tænke over fremtiden. Hvad forventer kommunen når min barsel stopper... Mon jeg knækker af at presset igen kommer på mine skuldre. Bare det ikke kommer til at gå udover forhold og Theodor.

Min primære behandler og jeg kommer ikke rigtig godt ud af det med hinanden. Og det var også en af grundene til at min psykiater kom herhjem idag. Det er virkelig noget der går mig på. Jeg endte da også med at stortude herhjemme, fordi jeg bare slet ikke føler de forstår hvad det er jeg siger.. Men tror det måske slog lidt mere igennem idag, da jeg forklarede hende at det ikke er fordi jeg er sur på hende sygeplejersken, eller noget andet. Men at det ganske enkelt er fordi at jeg føler sygeplejersken hakker ned på mig, og hele tiden "dømmer mig pga min for-historie"... Ihvertfald siger hun ofte det stik modsatte af mig. Altså hvis jeg har en mening, så har hun en anden og hende er den rigtige... "Christina du har jo også borderline og ser tingene sort/hvidt". PUHA! Synes virkelig at det er super hårdt i øjeblikket. Hårdt fordi at jeg allerede mærker presset, når min barsel slutter.

Derudover synes jeg det er ret hårdt med huset, nedrivning, opbygning, hvilket køkken, hvilket gulv, hvidevare osv. Får næsten helt sved på panden. Vi nåede dog rigtig meget med hjælp fra venner og søskende i går. Udestuen og et værksted ligger trygt i en stor container, og nu er det bare resten der skal i når containeren er tømt.

MEN ÅH... GLÆDER MIG til at få meget mere plads. Plads til drømmene, kærligheden, og freden. Glæder mig til at vaske tøj i MIN egen vaskemaskine. Til at det bliver sommer og vi får lavet en stor terresse og at Theodor kan løbe og lege :)

Nu vil jeg nyde stilheden. Kærligheden er stil sport og er først hjemme om ca 2 timer, Theo sover og så skal tiden lige nydes lidt. Har jo både fået vasket sengetøj, gjort rent og leget med theo... Så kan høre sofaen kalder nu :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar