tirsdag den 17. september 2013

Hus, tanker, og meget mere vulapyk

Puha... vi fik nøglerne til vores hus i torsdags... Så nu går den helt store renovering igang. Idag er første dag hvor vi ikke forventer at skulle være i huset. Det er dog også rart nok, både for Theodor og jeg at have en dag hjemme.

Igår var jeg virkelig virkelig udkørt og træt. Normalt hører jeg næsten alt omkring mig når jeg sover, bare Theodor sparker sin dyne af, så er jeg vågen.. PUHA... Men i nat to min kæreste ham, og jeg har fået sovet. ENDELIG frisk igen ;)

Ellers går det egenlig okay. Nogle dage kan jeg godt mærke at det hele er lidt for meget, at jeg er stresset, at det irriterer mig at min vægt står stille... Men min borderline og alle de symptomer den har med sig, har ikke vist sig længe... RART... Dog kan jeg mærke at det virkelig stresser mig at min barsel snart slutter, og at jeg ikke aner hvad fremtiden bringer. Så vi har snakket lidt omkring at få et møde på jobcenteret, så jeg ved hvad pokker der kommer til at ske.

Jeg er igen blevet henvist til en diætist med speciale i spiseforstyrrede, så nu håber jeg at det er bedre end da jeg var tilknyttet, center for spiseforstyrrelser. Men det vil tiden vise.

Idag har jeg fået gjort rent, ryddet lidt op og sådan... Og fået vasket lidt tøj.. HOLD DA OP, hvor jeg glæder mig til at få et bryggers og "bare lige" kan sætte en vask over, uden at det er fra 2. sal og ned i kælderen. Men der er mange ting der bliver godt når huset står færdigt.

En del af min "tanke tid" går med at tænke meget over hvad jeg skal uddanne mig som, når den tid kommer. Ville jeg kunne klare en uddannelse her og nu. Hvor ser jeg mig selv om ti år - eller måske bare om 5 år... PUHA... om 5 år, så er jeg lige blevet 32 år... Ej det er jo næsten for sindssygt. Men bare tanken om at være 27 år, og stadig ingen uddannelse have, det piner mig. Men er nok mere flov end så meget andet. Ja - jeg har en masse erfaring som mange andre ikke har. Dog kunne jeg godt være den foruden. Jeg håber at en eller anden dag kan jeg gøre brug af den viden jeg har fået pga alle de indlæggelser, behandlere, opholdssteder, og år jeg har brugt på alt muligt psykologisk og psykiatrisk.

Pt, kan jeg godt mærke at der ikke er så meget overskud til andet en huset og min skønne dreng ... Så tænker en del over om jeg skal sige helt fra med gymnastik denne sæson. Men jeg ved også at jeg kommer til at savne det alt for meget.

Lige nu er kæresten på arbejde, synes ikke han har så meget fri lige pt, men en af os skal jo også tjene nogle penge.

Efteråret er lige startet, og jeg hader de mørke aftener, hader blæst, regn, og trist vejr... PUHA, det er bare ikke en årstid der er god for mig. Sidste år var nok lettere, i det jeg vidste jeg var gravid og der blev brugt en masse energi på at tænke "overlever det foster mon". Nu sidder jeg her 1 år senere, med en lille dreng der bliver 5 mdr i weekenden. HOLD DA OP - hvor blev de 5 mdr af... puha.

Nå nu vil jeg slappe lidt af, inden jeg skal ned og hente det sidste vasketøj.

Go' Tirsdag Til JER :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar