lørdag den 15. december 2012

Behandling og graviditet.

Puha hvor går tiden stærkt, og der sker rigtig meget lige pt.

Jeg er nu gravid i 20. uge, og efterhånden er halvdelen af min graviditet gået. Tænk at om ca 20 uger sidder vi med vores lille guldklump :D

Min terapeut gennem de sidste to år, stopper her 1. januar. Det er rigtig hårdt at skulle starte i endnu et nyt behandlingsforløb. Men håber også at de ting der er blevet meget bedre gennem det sidste år, gør at jeg kan gøre brug af det tilbud de giver mig.

Jeg ser slet ikke så sort/hvidt mere som jeg gjorde engang. Hvad er super rart. Men kan også godt mærke at så snart jeg bliver presset, er det de gamle vaner jeg tager i brug. Men Rom blev jo ikke bygget på én dag.

Ellers kæmper jeg med bækkenløsning allerede. Nogle dage har jeg virkelig ondt. Men andre dage mærker jeg ikke så meget til det. Men mon ikke jeg i løbet af de næste mange uger, finder ud af hvad jeg kan og ikke kan. Desværre betyder det, at jeg til tider ikke kan være med i gymnastiksalen... Men nogle gange er en graviditet ikke lige så rosenrødt, som i romantiske film ;)

Kæmper stadig en del med virus og forkølelse... Men hellere det end opkast osv.

Ellers vil jeg prøve at skrive lidt mere. Synes ikke jeg får gjort det så meget som jeg gerne ville.

19+1 er jeg næsten ret sikker på at jeg mærkede liv, inde i maven. Det var et stort øjeblik. Men med alle mine hormoner, ender det ofte i tårer og grin på samme tid... puha ;) Graviditet er hårdt - ikke mindst for den kommende far, der må finde sig i aldrig at vide hvornår en reklame i tv osv, kan få den kommende mor til at tude :) hehe...

Rigtig god jul

Ingen kommentarer:

Send en kommentar